Dobře, nabídka právě dostala zelenou - fantastické zprávy!
Ale toto znamená začátek, ne konec.
Zde je kontrolní seznam na období po schválení, který byste měli následovat:
Uznejte vítězství
Uznejte úspěch. Stručné vnitřní uznání nebo tichý moment spokojenosti, ale přesto jste si to zasloužili.
Vyjádřete vděk
Projevit vděčnost klientovi. Profesionální zpráva s poděkováním nebo jednoduché "Děkujeme, že jste si nás vybrali" komunikuje vaši vděčnost.
Řešte formalit
Věnovat se potřebné administrativě promptně. Ujistěte se, že všechny administrativní aspekty a detaily jsou řešeny bez zbytečného odkladu.
Komunikujte jasně
Jasně nastiňte další kroky zákazníkovi. Buďte transparentní ohledně procesů, časových rámců a očekávání. Informovaný klient je klidný klient, a klidný klient je šťastný klient.
Překonejte očekávání
Doručte více, než bylo slíbeno. Ať už jde o urychlenou dodávku, přidanou funkci nebo neočekávaný bonus, překročení očekávání buduje dobrou vůli.
Požádejte o zpětnou vazbu
Po doručení žádejte o konstruktivní zpětnou vazbu. Žádost o informace, co fungovalo a co lze zlepšit, ukazuje závazek neustálého zlepšování.
Plánujte do budoucna
Podívejte se dopředu. Tento obchod je krokem k budoucím příležitostem. Poučte se ze zkušeností a připravte se na budoucí úspěchy.